Different names for the same thing

Min dator låter, den burkar låta men idag låter den extremt mycket. Fläkten är sönder där inne, inne i hela datorn så jag måste lämna in min skatt. Fan. Jag måste fixa ett minne så jag kan föra över alla saker, för om de raderar alla mina saker så tar jag nästan livet av dem, i ett mejl. Eller kanske på telefon?
Den kokar, steker på mina nakna lår som inte har något blod i tårna, känns fint, kittligt. Internet är nog det segaste på länge, jag hatar segt Internet. Värre än att få en blåsa på tungan, och då är det värst.
Jag kan inte säga att min dag har varit bra, inte då. Ångest över allt, att jag vet att jag ska dö någongång, bli gammal, få sjukdomar och en massa tråkiga saker har hängt med mig i huvudet hela dagen, hela skoldagen. Fick sluta två timmar tidigare, det var väl det ända som var bra. Jag skaffade Bibliotekskort med, som jag skulle gjort för ett ½ år sedan i ettan, jag ville vara snäll mot Sabina, för hon hade skulder där. Hon fick låna Bröderna Lejonhjärta på mitt kort. (Fan ta dig om jag får skulder, bajs)
Imorgon är jag ledig, leka med Mio på förmiddagen och vid 12 ska jag åka in till skolan för att plugga. HÖR OCH HÄPNA. Jag ska in och plugga matte imorgon, på min lediga dag. MATTE! Nationella på tisdag, och jag måste klara det, pallar inte hålla på med Matte A hur länge som helst nu, jävla skit Felix vi hade i ettan.

Nu ska jag stänga av min pärla så han får bli kylig, så fläkten slutar slå han så han lider. Stackars fina dig.
Hoppas jag får en ny, då lovar jag att du kommer till något fint ställe i datorhimlen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Din vän Rolle

"då lovar jag att du kommer till något fint ställe i datorhimlen."



Du är så söt :*

2009-05-11 @ 22:07:37
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0