Jag hatar rubriker.

Alright, här sitter jag. Nyduschad och klar. Redo för skolan.
Men vart finns peppen? Vart finns viljan av att åka iväg till skolan och träffa sina vänner efter en helg utan de? Viljan är försvunnen, borta ifrån mig. Långt härifrån. Jag sitter och stirrar ut, det regnar och är grått. Jag hatar vädret så otroligt mycket. Hur dåligt kan man må av att det är dåligt väder? FETT DÅLIGT.
Har svenska idag bara, som tur är. Två timmar. Hoppas jag fick bra på NP så jag kan andas ut lite mer än vad jag redan gör idag. Efter det ska jag fota Bella och Sabina till mitt projekt. Hoppas studion är ledig, får spel annars.
Nu borde jag borsta gaddarna och kanske tänka på att dra.


Min körlärare avbokade min lektion idag, tur.
Imorgon ska jag iaf köra, börjar klockan 7 på morgonen. Fyfan.
På torsdag ska jag avbocka en sak, äntligen.
Sen är det ca två veckor kvar. YAY.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0