New Moon del 2 och en spruta.

"Om ni filmar eller fotar någonting av denna filmen är det böter på 50 000 kr"

Jisses alltså, knäppa?
Jag har nyss lagt mig ner i sängen, otroligt varm och snorar som en Sara. Jag vet faktiskt inte vart jag ska börja, mina biverkningar av vaccinet eller om filmen? Filmen? Okej.

Jag blev inte besviken, men jag är inte heller 100% nöjd. Kanske var det fjortisarna som skrek när Jacob tog av sig tröjan som förstörde mina 100% eller så var det helt enkelt att jag hade förhöga förhoppningar av filmen. Jag trodde det skulle hända mer, att scenerna skulle vara "HERREGUD???" - tyvärr var inte scenerna sådär. Jag gillade inte slutet, för det får mig att längta till nästa film så jävla mycket!!!!!!!!!!!!!

Vaccinet, aj.
Jag skulle kolla NOGA så han spritade händerna, tog bort "locket" av sprutan och allt det där. Jag hann inte. Han bara stack in sprutan och bara ; Klart.
Jaha? Vadfan hände med att jag ville kolla hur han gjorde och allt detdär? Det enda jag har att säga är ; Jag tar tillbaka mina tankar om att alla skulle låtsas att de fick bivernkingar. För min arm är jävligt tung och mina ÖGON är skitkonstiga? Jag kan inte se åt sidan för då får jag huvudvärk och de är sjukt torra.


Nu ska jag sova.
Puss.

Kommentarer
Postat av: rollis

DET VAR NAAAAAAJZZZZZZZZ

2009-11-20 @ 12:56:45
URL: http://requins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0