peace

Varje dag, det kvittar om det är sol eller snöstorm ute - jag vaknar alltid av att jag inte orkar gå upp. Det är hemskt! Men när jag väl går upp är jag skitpigg. Skitjobbigt.
Vi hade skolfoto idag eller ska jag säga spexfoto?
Tema: Hippie.
Jag gillade att många var utklädda. Jag bryr mig inte alls om att jag ser ut som skit på fotot. Mitt sista klssfoto. Det känns inte bra att säga sådär, men jag måste. Jag måste inse att jag snart tar studenten fastän jag inte alls är redo för att börja jobba. Bli vuxen.

Förresten, varför går ALLA mina saker isönder just nu? Min iPod, min kamera, mitt batterigrepp och min lilla 'party' kamera. Jag blir så less!

Några bilder som Patricia har fotat idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0