Warner

Jag har ångest.
Jag känner mig så gammal. Om tre månader blir jag 19 år? Vet ni hur många år det är? vad har jag gjort med mitt liv? Jag har inte hunnit med sakerna jag ville ha gjort innan 20 år. Om ett år och tre månader är jag 20 år. Jag är ju snart trettiofem år gammal. Hur ser livet ut då? Barn? Hus? Har jag ett jobb? Jag mår dåligt.

Jag mår ännu sämre när jag sitter och lyssnar på Marilyn Manson.
Jag får ångest över att han ställde in, just nu när jag är inne i en Manson period. Jag tycker detta är mycket fördjävligt jobbigt. Vad ska jag göra åt saken? Sluta lyssna på honom just nu?
Nej.
Jag lyssnar lite till.
Och ännu mer.
Fan.

Jag slänger upp några bilder när jag såg honom sist, Göteborg 17 December 2007.
Det var sjukt -sjukt!





Det var helt underbart. Kanske för jag hade väntat i sju år för att se honom?
Nu har jag lyssnar på Mr.Warner i 10 år, han är lika underbar och underhållande än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0