Till Rolle.

Jag har precis läst klart några au pairbloggar och jag fattar inte att du ska åka.
Jag sitter redan och tänker på vad jag ska skicka till dig med posten, vad jag ska skriva i mina brev som du ska få varje vecka och hur töntig jag kommer känna mig när vi ska cama varje dag! Jag kommer aldrig lära mig att du inte är i Sverige och skicka sms som: HEhehehEH, Ses om 10 minuter?
Vem ska jag nu skicka dom till? Ingen? Exakt.
Alltså, du har varit min bästakompis i 9 år nu och vi har varit ovänner (nu menar jag ovänner, på riktig och inte alla gångerna som vi har tröttnat på varandra och slutat prata i en minut) två gånger. Vad jag minns iallafall, och nu överdriver jag. Jag kommer ihåg speciellt en gång i nian, tror jag det var. (Du vet mitt minne, hehe!) Vi började bråka om en så otroligt jävla meningslös sak, tog bort varandra på både msn och bdb. I skolan dagen efter pratade vi inte ett skit! Jag kände mig så jävla, konstigt, hade verkligen inget att säga till någon. När vi kom hem la vi till varandra på msn och den första meningen var typ : VET DU VAD SOM HÄNDE NÄR JAG CYKLADE HEM IDAG????? Alla kan vara ovänner men vi är alltid vänner.
Alltså, ska inte skriva förmycket för de fyra första raderna är viktigast.
Saknar dig redan!<3



Kommentarer
Postat av: Rolle

:((((((



<3



usch sånt här får mig vilja stanna kvar för hur ska jag kunna klara mig?!



Har faktiskt inte tänkt så mycket på hur det kommer vara att lämna er, lämna dig. För den tanken skrämmer mig så för att vara ärlig så har jag förträngt den.



Det är därför jag inte nämner så mycket om det. Men det kommer bli så himla jobbigt om några månader när det närmar sig... uah.



Jag hoppas verkligen inte att vi glider ifrån varandra. Inte för att jag tror att det är möjligt :'D but u know what i mean.. He he he...



Ett år kan gå fort. Man får se det på det sättet. Jag menar, våra 3 år på gymnasiet är snart slut. galet vad tiden går.



Om jag hamnar i NY så ska vi åka på en shoppingtur och besöka times square, hamnar jag i i västkusten så ska vi kolla in LA Ink och hollywood :)))) - har jag bestämt.



Så... du måste dra med någon annan också om du inte vill flyga själv. Allvar :$$$$



puss pöp

du är bäst <3

2010-02-15 @ 15:08:42
URL: http://burningstar.blogg.se/
Postat av: fanny

sv; tack och det är svårt att förklara jag bara gör haah :D

2010-02-15 @ 16:59:58
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

åh, ni två är så söta!

2010-02-18 @ 14:03:24
URL: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0