Födelsedagen.

Nu är min fördelsedag över. Typ.
Den har gått snabbt och inte överdrivet kalasig.
Jag vaknade inte av att någon väckte mig och sa ; Grattis gumman!
Jag fick inga paket när jag vaknade heller, som jag brukar få. Varje år.
Alla jobbade idag, och mamma var på jobbet. När hon kom hem fick jag en blomma, med pengar på.
(Till skidresan, behöver mycketmycket! :) När Kim kom hem fick jag två påsar med cider i. Mycket bra!
Monica, Kari och Mio var och käkade middag här vid sex, fick ett sjukt fint halsband. Alltid bra.
Käkade osv.
Nu är jag här, mätt och rätt trött.
Ska sova, för imorgon ska jag till skolan.
(Vill ha skidresa nu!!!!!!!!!!!!!!)





Sista bilden är halsbandet med också, mycket fint.

Kommentarer
Postat av: Loova

Söt blomma;)

2010-02-10 @ 19:54:54
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0