Red Bull, tack.

Gårdagen var mycket lyckad!
Jag tänker inte berätta något i detalj, men det var mycket på G där alltså.
Det enda jag kan nämna är att Tyra, den jävlen, puttade mig ner för en sten för några kastade smällare på oss därav har mitt knä sårskorpa idag. (Jag vet om att det inte var med vilje, men vi säger så) Jag tackar min gud att Rolle körde igår, jag hade inte orkat sova någon annanstans än i mitt rum. Jag fick inte ont i fötterna av mina skor och jag skakade hela natten för mitt rum blev så jävla kallt (glömde sätta på elementet). Jag har också fått en propp i armen, eller det känns som det. Kan inte röra den! Alla bilderna kommer sen, jag har ingen ork för att leta efter min kamera eller lägga in bilderna.

Just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0